i.t.-k

<Kontu horretan ez jako Euskal Herrixari begittu,
-- Oinarrizko dokumentuaren izenburuak zera dio: "Demande du gouvernement
espagnol de conferer une reconnaissance officielle dans l`Union européenne
aux langues, autres que le castillan, qui ont un statut de langue officielle
en Espagne"*. Beraz, aldi eta maila berean euskara, katalana/valentziarra
eta gallegoa.

<eta euskaldunok hor indar gutxi egin dabe (nik uste, Amatiñok kontrakoa
<esaten ez badau), besteak beste ez dakelako/ez dakagulako.
-- Zalantzarik ez gero alderdien arteko oreka politikoak zer ikusi haundirik
izaten duela honelakoetan eta gobernu espainiarrak horrelakorik eskatu
baldin badu bere sozioek behartu dutelako izan dela.

<Hor, nire ustez, mugitu direnak katalanak izan dira (ERC + CiU),
-- Lan-taldea izan da eta EAJ-PNVren izenean horretara propio jarritako
diputatu batek dihardu. Lan-talde horren barruko informazio horri esker esan
ahal izan nuen nik lorpen horren atzekaldean lan eta ahalegin asko zegoela.

<eta remolkean, eta seguruenean ordain barik edo, euskaldunok eta gailegook
zeozer lortu dogu.
-- Zeozer... Katalanak eta gallegoak lortu duten berbera.

Amatiño

*Inork nahi baldin badu agiria (frantsesez), faxez bidal diezaioket.