Ez, hori bene-benetan pasautakoa da.
Ez dodana esango da ze idazle dan eta non topau genduan, deskubridu egingo leuke ostantzean. Euskera ikasteko metodo bat da.
1980 inguruan izan zan biaje ha, eta sinadura be buelta horretakoa, liburua erosi eban egunekoa seguruenik.
Eta nahiko, pista larregi emoten hasi baino lehen...

Julen

[EMAIL PROTECTED] escribió:
Hori benetan pasau jatzuen, ala zure idazle imaginaziñuak asmatu dau?
Benetan pasau bajatzu oso bitxia da. Ze liburu zan? zenbat orri zittuan?
Nun topau zenduen?
Holako gauzekin egin leike argumento surrealista horretako bat...
Leire, idea-emolia