To: Eibar
Sent: Thursday, July 21, 2005 9:50 AM
Subject: [eibar] Lau bizkaitar

Inkestakaz hasi garanez, nik be egingo deutsuet bat. Aber ahalik eta jente gehienek erantzuten dauen, ze behar-beharrezkoa dot.

Kontua da lau alkarrizketa egin behar dodazala, lau bizkaitar ezaguni. Ze bizkaitar aukeratu, hori nire aukeran itxi dabe.

Zuek zeintzuk hartuko zenduezan? Zeintzuren alkarrizketak leiduko zenduezan gustora? Lau bururatzen ez bajatzuez, bota bat sikieran.

Eskerrik asko,

Julen

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí