> Luistxok esaten dau oso ezaugarri euskalduna dala teknologiaz ezjakina
> izateaz fardatzen ibiltzea, lotsatu beharrean.

Ni ez naiz lotsatzen. Ez dalako guztiz egixa. Zuen aurrian banaiz
preteknologikia, baiña beste inguru batzuetan guztiz "gek" (edo zelan
esaten da?) naiz! Ez dakizue jende askok ze maillia dakan!!!
Gaiñera nik telebisiñuagaittik esaten neban: Ez dakat. Beraz, bideorik
bez. Ezta mikroondasik, ezta mobillik. Dana, baiña, momentuz. Ondiok ez
ditturalako bihar.

> Batzutan horrelako firmak jartzen dira bula moduan ("ez atakatu neri
> esandako zerbaitegatik, gai honetan ezjakina naiz eta") baina zure
> kasuan kontrakoa iruditu jata ("preteknologikoa naiz eta harro nago!"
> Ferminek esango lukeen bezala). Oker banabil, zuzendu mesedez. ;-)

Bula? bai, baiña ez atakiengaittik. Egixa baiño ez dot esateN. Askotan
aittu be ez dittut egitten zeuen mezuak (mapen kasuan, adibidez). Askotan
nere mailliakin akordau eraitzeko baiño ez da.
Harro? ez. Lotsatuta? ezta. Jakingo bazendu zenbat ikasi doten!!! Lehen
ordenadoria ikutziak be bildurra emoten zestan!!! Baiña holan probokau
egitten zaittuet, je, je

> Ongi etorri bueltan.

Milla esker
leire, ikasle aurreratua (holan hobeto?)