> Zorionak nire partetik be, Asier! Holakuak blogien ez dozu jarten ala?
>
>   Igor

Eskerrik asko, Igor.

Eta blogian argitaratzia... uste dot blogari guztiok eukitzen dogula duda hori, ezta? Zer idatzi? Zer ez?

Nik hartu neban erabagixa izan zan, Eibarren gaiñian idaztia. Oso gauza pertsonal gitxi sartzen dittut, eta iritzixak be ez larregi. Blog pertsonal bat idazteko, uste dot derrigorrezkua dala estilo pertsonal bat eukitzia. Traperok, Maitek... oso ondo eitten dabe, baina ni ez naiz gauza.

Gaiñera, bloga oporretan dago. Amatasun baja hartu dau, eta ez dakit noiz bueltauko dan :-)

Asier