Txarto azaldu neban edo zuk ez zenduan ondo aittu.
"EIBAR" katergorixa horretan hainbatek jarri dittuzue erretratuak. Ondo.
Baiña nik nahi badot zuekin batera jartzia ze egin bihar dot? Lehengo
nerera igo eta  gero aldaketia egin?

Lehen ez neban ondo aittu, eta oin ez dot aittu, ez ondo, ez txarto...

Zuk argazkixak ez dozuz iñun kargau bihar; zuk zure karpetan kargau bihar dozuz, nik nerian, Garik berian... baina kargatzeko orduan etiketa bardiña ipintzen badetsegu ("eibar"), orduan nahi izan ezkero, batera ikusi leikez.

Seguru asko, oinguan be ez dot asmua erantzuna... :-)

a.