Bai, bai harpidedun   izan behar dozu.
Zuk esanekoa egin dot eta    izenburuaen gainean jarrita , "erregistratzea"
eskatzen  dau. beras SMS  bialdu behar dok.

Lehen banintzen  harpidedun,baina ez  dakit ze demontre  gertatu dan,
oporraldia?
lehengoa   iraungi egin jat eta  ez deust balio.

Edozein modutan gaurko GARAn dakarranez, jarriko  dot.
Berrian ez dakit idatzi dauen, oraindik   ez dot irakurri, goizean erosi
arren.
Diferentzia bat, DEIAN  gaztelaniaz  , GARAn euskeraz   idatzi dau egileak.
http://www.gara.net/idatzia/20050913/art129671.php
Arrateko amaren dantzariak
Inor gutxik arbuiatuko luke herri batentzat bere ondareak duen garrantzia,
baina hari buruz aritzerakoan ez lirateke asko izango DANTZA (letra larriz)
barruan sartuko luketenak.

Hori horrela ulertzen dugunok eta dantza herriak duen ondare bizi
ederrenetako bat dela uste dugunok, joan den irailaren 8an Arraten
ikusitakoarekin, badugu arrazoi bat baino gehiago aberatsagoak sentitzeko.

Eibarko Kezka taldeak, Oier Araolazaren gidaritzapean, hainbat
ikuspuntutatik eredugarria den maisu lan bat burutu du, oroitzapena bakarrik
gelditzen zen lekuan, Ezpata dantza indartsu baten inguruan, erritual eder
bezain unkigarri bat birsortu eta plazaratzerakoan.

Erritu guztiak aldika itzultzen direnez, hori datorren urteko irailaren 8an
berriz ikusteko plazerra izango dugu.

Publikoki azaldu nahi nuke nire esker ona sortu berria den "Arrateko Amaren
Dantzariak" kofradiak, Northumberland herrialdeko morris dancers taldeen
fair-play onenarekin, beraien artean onartzerakoan egin didaten
ohorearengatik.

Besarkada bat.

Iñaki Arregi - Dantzaria "
eta Berrian   izenburu bera, baina , http://www.berria.info/iritzia/zuzendariari_ikusi.php?Saila=IRITZIA&Iturria=BERRIA&Data="">,
Iñaki Jauregiren  izenpeaz,  testu bera?,  edo laburtuta?.

Bertoko

PS: Eta Kitto aldizkarian   portadako argazkian dantzarian eta barruan
erreportajea be bai eta argazkiak

Bertoko.