-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Asier Sarasua
Enviado el: miércoles, 14 de septiembre de 2005 9:38
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] -rik-rik

Amatiño:
> Gipuzkuan esaten juek: "Gogorik gabe", "dirurik gabe". Ondarruan:
> "gogorik barik", "dirurik barik". Eibarren, ostera, "gogo barik", "diru
barik".

Seguru zare holan dala? Eibarren behintzat, bixetara entzutzen da, eta
esango neuke Ondarruan be antzera izango dala. Hiztunak eta egoeriak zeresan
haundixa daka holako redundantzietan.

Eibarko adibide pare bat (lehelengua benetan argigarrixa):

-----

Baiña gizonak, bihargiñak, alkar ikusten ziran: bata fraka barik eta beste
bat kaltzetin barik eta beste bat zapatarik barik edo txamarra barik.

Ta zelan saratuta zeuan, ha bedarra... Neguan ez da igartzen bedarra, udan
bai. Zuluan sartu ta gero bigarren bueltan ha bedarra tapau eitten dau
goldiak ta gero geratzen da bedarrik barik garbi-garbi-garbi. Ta
goldatutakuan, garixa ereitten da, enjeneral, aitta izaten da, garixa
ereitten dabena.

Lehelengo entierro zibilla ein zanian diktadurian denporan, neri esan desten
moduan, bastante larrixa izan zan. Alde batzuetatik hor, Eibar kanpotik,
kanposantura eta, zaratarik barik.

O sea que bala rekargauak, hamendixik horraxe be ez dau botatzen! Bertan
gelditzen da balia indarrik barik eta direkziño barik, ondo kargau bariko
balia.

> Zelan dok "Badihardugu" elkartian herrixetan? Ondarruan ala Eibarren
moduan?

Galdetuko dot.

Asier