Conde Morch? Ez dut Star Wars-eko hori ezagutzen... Ez al zara ariko beste honi buruz? ;-)

    Igor

Neri ere hori etorri jatan burura, baina ez,  Oierrek diño Star Warseko pertsonai bat dela. Zein, ez dakit.  Asmatzea ez da erreza, ez nik ez Oierrek  ez dugu pelikula ikusi.

Oierrendako pertsonaiak dira: Conde Mortx, Canciller Patatin, Anakin eta Yoda. Nik Yoda bakarrik ezagutzen dot, Star Warseko lehen pelikulan agertzen zelako, eta hori bai gogoratzen dut (harrez gero geratu ginen Harrison Fordekin txundituta).

Elena