Bertokok:
> Trenean zoazela   lanera diñozu.  Eibarretik

--Zigor itzela!!!! U!!!!

> (Durango-Amorebieta-Lemoa-Galdakao-Basauri )
> Lemoatik pasatzean nabaritzen dozu   trenak ohikoa  baino denpora gehiago
> tardatzen duela?

---Bai konturatuta nago. Baiña ahaztu dittuzu:
Ermua-Zaldibar-Berriz-Matixena-Fauste/Landako-Euba-Bedia-Usansolo

> Ez badakizue, obratan dira,   tren barrerak kentzeko  eta  trenbideari
> azpitik   pasoa  emoteko eta N-240  Gasteizera doan errepidea  libre
> uzteko, behingoz.   Beste urte  bi  gitxienez,  obratak  = paz + zientzia.

---Durango eta Euban be obretan dabiz. Beraz, askoz luziagua egitten jata
ibilbidia.

> Irakurri ahal izango dituzu  bai,  hamaika liburu.   Juan Goitisoloren "
> Juan sin Tierra",  "Hiru gizon Bakarka", B. Gandiaga. "Fantasiazko
> Ipuinak:
> Guy de MAupassant, Josu Zabaletaren itzulpena.

Eskerrik asko, baiña nobelak eskatu nittuan: ez poesiari, ez ipoiñik.
Beraz Goitisolona irakortzen ahaleginduko naiz.
Leire, nobela-moment