Iturri:

Atzoko egunkari batean (Berrian agian) irakurri nuen Oscar Teroli eginiko elkarrizketa. Badakizue "Made in China" saioarekin ari direla Tabacaleran (Tabako Etxea esaten zion kazetariak). Harritu naiz Mikel Elizegi ere eraman dutelako telebista-saiora... baina hori beste kontu bat da.

eta Asier Hormaza bergarra.

Beraz, Luistxok izan ditzake uste baino aukera gehiago "Vaya Semanita"ko aurkezle izateko.

Microsiervos-en, Espainiako top 10ean dagown web batean, El Club de la Comediako monologoetarako balio dudala esan dute. Azkenean, burura igotzen dira putzak, eta begira, erabaki dut Espainiara joatea, partzialki behintzat. Ingelesen Hilerria nire blogeko gaztelaniazko atala itxi dut. http://www.eibar.org/blogak/luistxo eta bakarrik utzi ditut ingelesezkoa eta euskarazkoa.

Espainolezkoa, blog berri batera, el Mapamóvil, http://www.mapamovil.net