Bertokok:
> Burdi bete isun daroat, beraz zureak  itxaron beharko dau.
> Hala ere komenigarria,   zuek Tal-ibandarron Kontseilukook,  jendaurrean,
> plazan, azaltzea  horrelakoak  egin ezkero ze zigor  mota jagokon eta
> zigorra kentzeko ze aukera dagoen.   Errekurtsoa  prestatu  eta  legelaria
> aukeratzeko  (igual Elenaren laguntza   beharko). Erregabetasun
> ustezkotasuna.

---Penitentzia jarritta eguan. Aspaldi baten jarri zan. Oiñ ez naiz
akordatzen, baiña foballa (futbola) zala-ta, jarri zan. Topatzia izango
litzake.
Elenak esango dau nik baiño hobeto, baiña: "El desconocimiento de la ley
no exime de su cumplimiento". Beraz, kontuz ibili. Eta EIBARKO erabili.
Leire, boligrafo gorrixakin