Ez dakit Julenek egin zuen <http://tinyurl.com/d6y67>kritikak zerikusirik izango duen, baina iturri fidagarrietatik jakin dudanez Julio Ibarra Metro Bilbao enpresara doa, bertako komunikazio arduradun.

Nik hau aldrebes, oso aldrebes ulertu nuen zerrenda honetan, eta hauxe idatzi, Sustatuko Jamaika Ikusteko atalerako:

<http://permalink.gmane.org/gmane.culture.language.basque.eibartarrak/12962>Zurrumurrua: Julio Ibarrak EITB utzi<http://permalink.gmane.org/gmane.culture.language.basque.eibartarrak/12962>?

Horixe dio batek Eibartarrak zerrendan, MetroBilbao doako egunkariaren taldera doala

Tira, tira, lagun batek zuzendu dit... Mitxelek dioena ez da MetroBilbao, akaso Bilbora ere etorriko den doako periodiko horietako bat, baizik eta Bilboko Metroa, lurrazpiko trenaren konpainia. Hara doala Julito.