From: "Elena laka" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
Sent: Thursday, November 10, 2005 5:22 PM
Subject: Re: [eibar] Euskeraz gatxao

From: "Luistxo Fernandez" <[EMAIL PROTECTED]>

> multiplikaziñua = biderketa, ez zen gure eskolakoa?

Bai, baina nik esango nuke ikasten hasi ginenean, batuketa laburrak esaten
genizkiela.

Por tzierto, orain zelan esaten dabe, biderketa ala biderkaketa?

> Arrazoia izango dozu, Elena... baiña nik esango nuke buruketa ordukua
dala,
> bai.

Ba ez dakit, ze urte mordoa pasa dira.
Behintzat niri ez zait buruan geratu buruketa hitza.

Matematikako liburuak gogoratzen ditut, urte askoan erabili genituenak,
berdeak, katalanak, Casal edo. Fitxez osatuta zegozen. Eta ez ditut lotzen
buruketa hitzarekin.

Jo, badirudi historiaurreaz dihardugula!

Noizko 70 hamarkadako ikastolen erakusketa bat?

Elena

Adi gero, mezuak bidaltzeko:
eibartarrak@postaria.com