Trebik:
>     Kuxkusean sartu naiz. Interesante, Congresoaren web orria espainolez
> eta
> ingelesez ikusi daiteke. Horrelaxe da, eskubide gehixago daukate
> Espainiako
> erakundeetan ingelesdunak "Espainiako beste hizkuntzak" berba egiten
> dugunak
> baino.

---Españako konstituziñuak diño: Todos los españoles (guk, nazionalidadia
dakagun aldetik) tienen el derecho y el deber de conocer la lengua
española. Beste artikulu baten diño katalana, gallegua eta euskeria
koofizialak izango dirala eta ezagutzeko eskubidia dakagula. Beraz, danok
gara españeradunak derrigorrez!!! Zetako dirua gastau itzulpenetan?
leire