-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Maite Rementeria
Enviado el: miércoles, 16 de noviembre de 2005 10:16
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: [eibar] ostiraleko afaria
Aukerarik emoten badestazue behintzat, ni kafia (poleua hobe) hartzera
helduko naiz. Hau da, Xabierri eta Luistxori entzutzera. Eta gero, zeuen
kantuak eta kontuak ikusitta, erabagiko dot ohera juan ala ez.

Kafia, gitxi gora behera, ze ordutan?

Amatiño

Ostiraleko afaria apur bat konkretatzera nixe.

Afaria ostiral honetan, hilak 18, izango da Bonba soziedadian iluntzeko
9etan. 9ak ipini degu ordua gero hitzaldiekin gehiegi luzatu ez gaitezen.
Elena eta Trebiri gordeko diegu platera datozenerako.

Menua:
- Lehenengo plateraren arduraduna Maite. Sorpresa.
- Bigarren plateraren arduraduna Eneko. Sorpresa.
- Postrea Leirek egingo al du? Leire ezin baduzu esan eta nik egingo dut
zerbait errexa.

Momentuz 18k eman dute izena, baina porsiaka 20 kontatuko ditugu.

Kanpotik datozenentzat (adi telezaborra!) Bonba soziedadia nun dagoen:
Unzagatik Elgoibarrerantz zatozela lehen kalea Fermin Calbeton da San Andres
elizara arte eta hortik aurrera Bidebarrieta hasten da. Bidebarrieta
5 zenbakian dago soziedadia. Hemen mapia.

http://www.eibar.org/afaria/bonba.gif

Afari ostian Xabierrek bere liburuaren aurkezpena eta zozketa egingo dau eta
Luistxok, tagzania eta Madrideko bere abenturen berri emango digu. Eta
hortik aurrera kantuak eta kontuak.

Besterik?

maite