Leirek:

---Igor, iguala zara, barren! Nik ez neban ezagutzen hori aktoriori (eta
barxakura arte, zu be ez), baiña erretratu horretan igualak zarie!!
eibar.org-tik hollywoodera!!

Orduan, Leire, aukeria eukitta, zelan jarri ziñan Igorren onduan barik, tipejo honen aldamenian?
http://www.flickr.com/photos/garaolaza/64626167/

XMEk bere liburuan gaiñian:

Luis Fernandez-i ere, nik ez eta haiek azentua jarri zioten. Baina ikusirik Luistxoren erdalzaletasun hazkorra (Madrilen erdaraz, normala; Bilbon, tira; blog erdaldun bat, ai-ai-ai; baina Eibarren eta eibarnautentzat... mesedez!), hori ikusirik, diot, beharbada asmatu egin dute :-)

Tira, Mendigreen, azkenian animau ziñan powerpoint hori ekartzera. Eskerrik asko, danon izenian. Halandabe, esan biharra dago, neuk be presentaziño horretan español tankeria hartu netsula. Esango neuke zure erretratuak traza haundixa, baiña benetan haundixa, zeukala Madrillen ezagutzia gertau jatan Sevillako blogista honena, Luis Rull: http://www.flickr.com/photos/luistxo/55932086/ -- http://luisrull.blogspot.com/