Garik:

>Zerrendan badago pare bat "antikirol" edo XMEk dioen bezala "ezkirolak".

Edo nire lagun erdaldun batek esaten zeban moduan, nahi barik, telebistako "Kirolez kirol" hasten zenean:

Que empieza esquirol-esquirol.

Xabier Mendigurenek:

Eta okerragoak:

Joan den astean erreportajea zetorren Berria-n, bizikletaren sillinak inpotentzia sexuala sor dezakeela gizonezkoengan, asko ibiliz gero.

Joan zen egunean bizikleta denda batean esplikatu zidaten neskentzako sillin bereziak ere bazegozela, gure anatomiari egokituak. Ez neban galdetu zertan zetzan aldia.

Eta ez dut komentariorik egingo orain arteko sillin normala gizonezkoentzako izatearen gainean.

Elena