> Nahiko pesimista izanik ere, ez nuke inoiz pentsatuko Fernando
> Muniozgurenek ...eta Kitto aldizkariak baino lehenago izango zuenik
> bloga.

Ooooops.

Ez du jarraipenik izan, baina:  http://aransara.blogthing.com/

eta askoz hobea, Iker Aranberriren http://belarrondoko.blogspot.com/ Hor
dituzu Eta Kitto-n Ikerrek argitaratzen dituen artikulu asko eta asko,
paperara ailegatu aurretik blogean dituzu askotan.

> Vocento irakurtzen jarraitu beharko dugu egunero Eibarko albisteak
> izateko. Eskerrak RSS feeda dugula.

Bai, hori bai.

Ostiral honetan  Eta Kitto! aldizkariak webgunearen berritasunen bat
aurkezten du. Ez dakit RSS feed-ek eskainiko duen.

Gonpidapena jaso dut eta joateko asmoa daukat. Eta kitto-k zerrenda honetan
kontatzea gustatuko litzaidake, baina ez badute egiten kazetari kaskarragoa
izango duzue... kontatuko dut nik. ... eta espero bronkarik ez jasotzea :-)

eneko