Iturri:

Beno, gauean, Sorkunek (nire andreak) esan zidan Julio Ibarrak bota zuela Amarako Kultur Etxeari Ernest Lluch jarri behar diotela...

... horrela izan bazen notiziya, Julio, lau urte eta erdiko atzerapenarekin kontatu duzu, zeren 2001eko apirilean inauguratu zen Ernest Lluch-Amarako Kultur Etxea.

Euskarazko albistegia ikusi nuen nik ostiral iluntzean, eta esango nuke Asier Odriozolak ondo eman zuela datua, Lluchek Kultur Etxe bat bere izenean duela Donostian...

Beste gauza batek harritu ninduen: Odriozola korbata barik, polo beltz altu batekin jakaren azpian. Sekula baino guapoago.