To: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak@postaria.com>
Sent: Tuesday, November 29, 2005 6:36 PM
Subject: RE: [eibar] Propaganda pixkat

-- Ba, ez bajatzu ardura, nik lelengo likoredun bonboi baltzak bialduko
detsuraz eta, gero, hasiko naiz pentsatzen ze joño egin.

Ez, zuretzat eskaera berezi bat dakat. Zuk asko biajatzen dozu. Noiz
tokatzen jatzu New yorkera jutia? Roquefeler eraikuntzaren azpian dagoen
plazatxoan bonboneria suizar bat zegoen. Han erosi genduazen
bakoitzarentzak bonboi bana Aste Santuan oporretan egon ginanian.
http://www.eibar.org/blogak/maite/images/21bihotzak.jpg

6 euro uste dot pagau genduala bonboi bakoitza baina inoiz jan doten
txokolote onena izan zan. Ez dakat dudarik.

Holako bat, baina likoreduna eta New Yorkeko selluakin. Pazientzia handia
dakat eta itxoingot.

Bixen bitartian zure blogak bihar dau:

        - Neri fondo zuria gustatzen jata eta horregatik egiten ditut
diseinu gehienak fondo zuriaren gainean.

        - Komentatu nizun baita zabalera finkoarena. Nik zabalera finkodun
diseinuak ditut gustokoen.

        - Bi gauza baino ez dituzu pentsatu behar. Bat: headerren edo
goikalde horretan ze ilustrazio sartu nahi dozun (gai bat proposatu, edo
zure argazki bat bialdu, edo laga librian eta proposatuko dot nik zerbait
edo...). Eta bi: gustoko duzun kolore bat proposatu.

Hala ere ideia, proposamen eta kapritxoak entzuteko beti prest.

maite

Eskerrik asko.

Amatiño