Ogrosabelek:
> <>Ez najonan pentsatzen halako iragana henkanik Leire, emoten don
> txupetia kendu hebanetik habillela euskalgintzan... ;-)
----Badittuk urte batzuk. Baiña oso ondo konserbatzen nok eta gazrtiagua
emoten juat:-)

> Oierrek:
> Pozten naun beste ardi baltz bat topatziakin, benetan. Ez naiz hain
> rarua sentitzen. Neu be, lagun artian urtietan, urtietan, urtietan ixa
> ixa ezkutupian eruan jittuanaraz (?) nere afiziño batzu (irakorri,
> berbologia, kezka politikuak...) inguruko gehixenei foballa eta ardaua
> bakarrik interesatzen jakelakuan. Tira, urtiekin ardi baltz guztiak
> alkartzeko joeria jauken (?) eta eskerrak.
----Ez nok ardi baltza sentitzen. Baiña hasieran bai taldeko "raritia"
sentitzen nintzuan. Oin pentsatzen juat bide zuzen eta egokixa aukeratu
nebala

> Oierrek:
> Euskeraz dakixanak dittun neretako euskaldunak. Ondo edo txarto jakiñ,
> beste asunto bat don.
--Ez juat zuzentasunan gaiñian berba egitten, kapazidade gaiñian baiño.
Konbersaziño normal bat osorik euskeraz mantentzeko kapazak dittuk?

leire, la de las campas euskerikas