Mila esker, Markos,

bai ondo, presbizia arrasto txikiren bat baina hobe omen da oraindik
anteojuak ez erabiltzea: anteojuekin askoz hobeto ikusterakoan begiak
txarto ez ohitzeko edo. Ez dakit zein logika duen horrek, baina horrela
dio espezialistak bi mila durotik gora kendu ondoren 20 minutu igaro zuen
kontsultagatik.

Sentitzen dut zuen betaurrekoena, ez da broma makala izango bi pare berri
egin beharrarena. Imak ere berriak egin behar ditu.

Hitzaldien aurretik gorputza hustearen gomendioarekin guztiz ados.
Tartearen  inguruan zalantzak ditut. Ez dakit. Gorputzen arabera nik uste.
Ez ditut dezibelioak neurtu, baina ni betidanik azterketa, hitzaldi eta
horrelakoetan, ordu erdi/ordu bete lehenago sentitzen dut larritasuna :-)

ondo segi.

Eneko