Barkatu nire hitzen errespetu falta.
Lagun zarauztar bati galdetu nion, eta halaxe esan zidan: "kaleko zaharrek eta gazte snob batzuek". Eta nik hitzez hitz jaso.
X.

El 02/11/2006, a las 9:09, Aintzane Agirrebeña escribió:

Ui!!

Ni ez naiz sartuko halako azalpen potoluekin. Ez, hori
ezinezkua litzake, baiña aurretik aittatu dozu
"Zautza" esate hori galtzen dagola eta gazte "snob"
batzuk erabiltzen dabela, gaztiak erabiltzekotan. Nik
ez dakit, ba.. Nere lagun zarauztarrak "snob" samarrak
izango dira orduan beti "ZAutza" ta "Zautzan" esaten
dabe ta..

Aintzane

 --- Xabier Mendiguren <[EMAIL PROTECTED]>

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com