Lur, hartu-emonetan aritzeko argumentu sendorik ez diguzu eman zure DNI
mezuan, eta nonbaitetik tira egin behar izan dugu. Interesantea zure izenak
berriketarako ematen duena.

Zaloa, eskerrik asko! Hara, nere lagunak erantzun didana:

jijiji, ke kurioso.
eskerrik asko por la aklaracion, baia nik badakit lur neskean izena dala. ta
ganera ez dozte esaten mutilen izena dekotenik TXAKURRENA BAIZIK!
nik be ezagun bat dekot (mutikoa) lur geituten dana,nire edadekoa, nire
errikoa, ta ondo deu, niri bardin dozte... bai zure lagunek ta bai nik
dekote izen EDERRA, ta oso hippia bebai ¡jejeje, ganera ez deko jende askok
oseake berexixek gara.
eskerrik asko eeeee.
txaitooooooo

2007/1/18, Zaloa Etxaniz <[EMAIL PROTECTED]>:

Epa Lur, ongi etorri zerrendara!

> Ikaskide bat daukat (neska) Lur deitzen dana. Bueno, neretzat "Lurtxu
> ;)" deitzen da jaja. Batzuek (denek?) esaten diote mutil izena
> daukala... ikaskide berri batek izan ezik, bere txakurra zure tokaioa
> da-ta. Edozela, ezazu txarto hartu nere adarjotzea, neri izen oso
> polita iruditzen zait.

Josu, esan zure lagunari trankil egoteko ze oiñ ezin leike mutil bati
Lur izena jarri.
Euskaltzaindiaren lege berrien arabera Lur emakume izena da.

http://www.euskaltzaindia.net/EODA/izenak.asp?hizkuntza=eu&onoma=izenak&testua=Lur

Lagun batzuk euren umiandako Lur izena aukeratu zeben eta 9 hilez bere
aman tripan Lur izan dan mutikuari beste izen bat aukeratu bihar izan
zetzen erregistrora jun zianian.
Nik honek gauzok ez ditxut ulertzen?

zaloa

--