>Aupa Eneko:
>
>Laguntzarik bihar dok? Pintxe kontua zelan dakak?
>Zortzirak eta laren ingururako jun neikek.

Entsaladen ardura, zerrendan apenas parte hartzen daban baina afari
guztietara apuntatzen dan lurker honena izan da azken bi urteotan. Eta
ostiralian ere neuk erabakiko zerekin poztu letxugia. Etorri eta letxugak
garbitzeko badare oindiok laguntzeko moduan egongo zera, eta dana prest
badago pote bat hartzera jungo gera.

maite