Oin dala gitxi egon naiz Arraten eta ideia brillantia euki dabela batenbatek
pentsau neban. Ixixa hankaz gora jausi nitzan! Eliza ondoko aparkaleku guztiak
kendu???!!!

Ni askotan juan izan naiz oiñez Arratera eta oso ondo, baiña Arrate egunian
panderua jotera be askotan juan izan naiz eta orduan kotxez juan bihar izaten
naiz, eta demaseko jaleua egoten da. Horretaz aparte, Arrate egunian (edo
repetizoñkuan, ez nago seguru) eta San Isidro egunian Eibarko basarrittar
nagusixenak bazkarixa eukitzen dabe. Zelan igoko dira aittitta-amamak, oiñez
harek be? Eta autobusak nun hartuko dau/dabe bueltia?  Eta ezkontzak darenian
be jentia oiñez igoko da? Ala Iturburun aparkau biharko dabe?

Aintzane

[EMAIL PROTECTED] escribió: Josuk:
> Edo bizikletian! Nik urtebete t´erdi daramat bizikletan Arratera igo
> barik.
> Ia laister bueltatzen naizen...

-------Josu, zuk bai sasoia, bizikletan Arratera juan baiño lehenago,
nahixago dot etxeko kristal guztiak eta kortinak garbittu eta plantxau!

Eta Enekok:

--------Baiña ez daguanian ez autobusik, ez teleferikorik, eta oiñez
juateko denporarik ez, zelan?
Badakizu ze esan zeban Toyosek, ezin garala kejau, zonalde berde asko
dakaguzela; eta mendikuak ziran jakiña.
Juan zaittez Arratera udabarri egun politt baten, ia zenbat kotxe daguazen
aparkauta! Lekua kendu ezkero, Iturbururaiño aparkauta!
leire

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com