Denpora luzian zerrendan agertzeka ibili naiz, jakiña “lurker” moduan.
Ez da nire asmua “autobonbo” eittia, baiña pentsatzen dot zerrendakueri
behintzat aittatu bihar nizuela joan zan astian martxan ipini nebala
nire bloga. Honaiño nahiko normala, baiña blog hau martxan ipiñi dot
datorren udal hauteskundetarako EAJ-ko zerrendan alkategai moduan
aurkezten naizelako, eta web orria martxan ipini debenak animatu ninduen
pauso hau ematera.
Beraz bloga www.eginbehardugu.com/eibar -en barruan dago. Bertan
herrixari buruz hainbat iritzi ezberdiñ azaltzen saiatuko naiz, horrela
zuen iritzixak eta kritikak jasotzeko prest eukiko nauzue.
Jasoizue nire agurrik beruena,
Aitor Alberdi.