Neri 16 urte nituenean egin zidaten horrelako inkesta bat. Bukatutakoan
iluminatu eta galdetu nien ea erantzuteko 18 urtetik gorakoa izan behar
nintzen. Noski, erantzun zidan baietz, eta harrituta galdetu zidan ¿no
tienes o qué?. Eta nik "sí, sí, tengo 19...". Pena ematen zidan telefonoan
hainbeste denbora egon ondoren hamasei urteko mutiko bat elkarrizketatu
zuela esateak.
Josu.