Ni, banixe. Gustora ikusi nitxuan Donostian eta gustora ikusiko ditut berriz ere Espaloian. Zehaztuko degu plana aurrerago. Ideia bikaina Elena.

maite

At 10:51 2007/05/07, you wrote:

Datorren maiatzaren 26an zerrendakide Julen Gabiriak eta Txuma Murugarrenek Elgetako Espaloian "Mathilda maitatzeko moduak" eskainiko dute. Irakurri dut <http://eibar.org/blogak/iturri/405>Iturriaren blogean joateko asmoa daukala. Neuk be. Baten batek gehiago asmo bera baldin badauka, elkartzen bagara piska bat lehenago Elgetan bertan, afari pasadia egin eta gero Julen entzutera joan?
Baten bat apuntatzen da? Geratuko gara?
Elena