Serafin Basauri writes:

  Untzagan,
> Txoko parian eta Isasira begira furgoneta bat (okerreko lekuan
> aparkauta), altabozak topera, I񡫩 Arriolaren gesti񵡠eta I񡫩
> Arriolaren proiektuak eta asmuak  goratzen.

Ba nik karabana propagandistikua Txantxazelai eta Armagin kalietan topau
neban. Karabania, eze, han be furgonetia edozein modutan lagata ibili ziran
eta... karabania atzetik eta aurretik sortzen zebena. Hainbeste urtian
konpondu ez ditxuan trafiko problemak elekziñotan azalerazten edo...? Zelan
kantsatzen naben politiko populero guzti honeik. Krabeliñak baño, hobe
euren poltsikotik pagautako txikito bana etarako balebe. Klaro que euren
poltsikua neriak dakan zulotik betetzen dan.

Por cierto, kopla hareikin akordau naiz: " Lekamendi ta Bolingo, erdi
erdixan Katalan. Etxe txikixa izanagaitxik, hamen badago zer edan" edo
antzerako zeoze. Katalan autopistiak eruan zeban oker ez banago. Bolingua...
Kopla barrixak eskribitzen hasi biharko gara besterik ez bada umorerik galdu
ez daigun.

arkitetua