Wikipediatik (euskeraz ez dot ezer topau):* Brujas* (*Brugge* en
flamenco<http://es.wikipedia.org/wiki/Flamenco>,
*Bruges* en francés <http://es.wikipedia.org/wiki/Idioma_franc%C3%A9s>)
proviene del noruego antiguo "Bryggia" (puentes, muelles, atracaderos).
Hortaz, erabilli bata ala bestia; flandrieraz ahal dala

Eta Flandria ikusi juat nik batez be. Wikipedian be holan agertzen dok

Euskaltzaindiak santu, aittasantu eta antxiñateko gauzak erabakitzen
amaittua arte, holan ibilli bihar gaittuk!
leire