Josuk:
<Oh, zuek poteo orduan zerrendan idazten, eta nik juerga orduan
-- "Juerga" ei dok, benetan jiharduat, "huelga" andalusieraz...

Amatiño

Oh, zuek poteo orduan zerrendan idazten, eta nik juerga orduan. Oraintxe
heldu naiz Donostiatik, familixa-ordua amaittu da ta oiñ kalera noia.
Eguberri on, bidixo eta guzti:
http://www.youtube.com/watch?v=cgw48ZXnk7Q
j.

On 24/12/2007, Serafin Basauri <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Errazaoia! Ondo pasau gabonegunok eta hasiera ona emon urte barrixari.

Serafin

Amatiño(e)k dio: