Nik Mikel Aranburu Urtasun-en bi liburu irakurri ditut baina tematika
ziharo diferentekuak: "Danzas y bailes de Navarra" eta "Ttunttuneros de
Iruña". Izan ere Mikel dantzaria eta txistularia da, eta alor horietan
hainbat ikerketa lan egindakoa. Gizon jantzia eta atsegina inondik ere.

oier.

Amatiñok idatzi du: