Eeeeinnn, Ostraka??? Fas is Das???? Eta hiztegian begiratu eta ez da
agertzen..beti izan naiz iletrau xamarra...

De todas maneras Luistxo, edo oso Donostiartzen zabiz edo ez dot txistia
ulertzen.

Merkatu plazan (rip) agertu bada eta musikarekin zrikusirik badaka, argi
dago  Udalecheko Bigada(Kriminal) aren kulpia dala. Musika eskolako
materixala bertatik toki berrira eruan zebenian bidian gauza ugari galdu
ziran.

Nefertiti, Nefertiti, hori ez al zan merkatu plazako Ondarruko arrain
saltzaile bat edo???

Ander Arroita

Luistxo Fernandez(e)k dio: