Mendikute:
>Ez dakit nola ez zitzaidan lehenago okurritu:
><http://www.flickr.com/photos/supermendikute/2285343133/>http://www.flickr.com/photos/supermendikute/2285343133/

Ez nago ni oso seguru irudi horren esanahiaz edo ironiaz

Zapaterok galtzea merezi du. Argi demostratzen du Egunkaria kasuak bere
jestioaren frakasoa. Ze balantze negargarri.

Baina Rajoyk irabaztea ez da hobea izango. Auzipetu batzuek esan didate: "Askoz
okerrago izango da orduan". Beltza izango da kontua Rajoyrekin.

Zapiainek:

>Óscar López-Fonseca kazetaria fidagarria da, Loiolakoaren berri beste
>edozeinek baino lehen eman zuen (orduan El Confidencial-en, orain Público-n
>dabil), eta bake prozesuan bazirudien bere iturriak Josu Urrutikoetxea eta
>Rubalcaba zirela
>
><http://www.publico.es/espana/politica/052492/mediador/kosovo/alienta/nuevo/proceso/paz/euskadi>http://www.publico.es/espana/politica/052492/mediador/kosovo/alienta/nuevo/proceso/paz/euskadi

Suposatzen dut Zapateroren iturria ere Rubalcaba izango zela, 2006ko abenduaren
30ean urtebeteren buruan gauzak ghobeto egongo zirela esan zuenean. Eta
biharamunean, pum Barajasen.

Publico eta Mediapro lotsagabe arituko dira orain Zapateroren alde. Ze
erremedio. Haiena ere hor dago jokoan, edo ZPk irabazi eta prebendak kobratu,
edo pikutara.

Luistxo