  From: leire narbaiza arizmendi
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Friday, April 04, 2008 8:33 PM
  Subject: [eibar] arpegixa tapauta

  Oinrxe bertan, etxera nentorrela, emakume bat ikusi dot belo baltzakin, eta
arpegixa tapauta. Inpresiño haundixa egin desta, nahiz eta Jordanian egon
giñanian halako asko ikusi.
  Gaiñera, jemde askok kontauta zestan, baitta Elenan blogian be.
  Baiña Eibarren ikustia.....Barruak bueltia emon desta. Emakume dignidadia
erasotuta sentidu dot.
  arpegixa gure identidadian ikurra da. Ze pekatu egin dau andriak arpegixa
tapau bihar izateko? Hain ezdeusak gara? Hain lotsagarrixa gure arpegixa?
  Ez dot aitzen, benetan
  leire, inpaktauta