Nik Joxeren saioa podcast-etik jarraitzen dot. Gustatuko litzaidake beste
eduki batzuk ere horrela entzutea, nahi dudanean. Irratia kotxean entzuten
dot, ez naiz batere fidela beraz, ez ordutegi ez kanalari dagokionez. Baina
eduki gehiago "podcastizatzen" dituztenean, agian fidelagoa izango naiz,
Joxerekin naizen bezela.
j.