>  Por zierto, aurki 6 urte beteko ditu matrallako irratixak, ¡

Zorionak!!

Gaztiak zarienak eta ez dozuenak iñoiz
> izen hori entzun begiratu Wikipedian ero bestela zaharreri galdetu.
> Kanpokuak zarienendako 80hamarkadako irrati libria Eibarren

Bueno, gazte ilustraua izango naiz orduan.

>  Ah, programa barri bat dakau, ekonomiari buruzkoa Gauaren
> Hegoetan(?¿?¿) barixaku gabetan.

Nere kuadrillako bat!

  Bueno Imanol ta ze iruditu jatzu Operaren garabazionea?? Leire soprano
> liriko muduan ondo geratzealda?
>
> Ander Arroita

Izen hori prensan ikusi dot nik... mmmm.... hemen:
http://www.elcorreodigital.com/vizcaya/20080513/guipuzcoa/construccion-instrumentos-musicales-cuerda-20080513.html

josu