Leirekin neu be ados, hasierako mezuekin berotu egin naiz, egixa esan,
garrantzia kentzen jakola pentsau jata ta ez dot uste hori holan bihar
dabenik. Sexismuan jo puntuan tokau jakue Gerediagakueri gizonezkua bakarrik
jartziarren, igual ez da justua, baina ia behinguagaittik kontu txikixak
kuestionatzen hasten garan be. Inbisibilitatia gainditziakin dakagu benetako
lana eta horrek ekartzen dittu holako eztabaidak. Mari Domingi pertsonaiana
be horri buelta emotera datorrela esango neuke, genero aldagaixa sartzen
dala holan biharrik ez zeguan lekuan? nik sartu ezian ez naiz atrebitzen
aldagai hori presente ez dagoela esaten, desorekia hain nabarmena dan
gizartian nahi barik presente dakagulakuan nago... Bikote tradizionalak
bultzatzen doguz holan, horrekin be ados!! FUERA OLENTZERO TA FUERA MARI
DOMINGI!!!
24an 14 andra tronpeta jotzen 7 astoren gainian (ta eibarren Arragueta
kalekuak). Diskriminazino positibo pixkat ta lixto!!! Musika gehixago ekarri
deixela ta opari materialista gitxiago!!!

Arrate

2008/11/12 leire narbaiza arizmendi <[EMAIL PROTECTED]>

> Serafin -ek

> ----Eta ez komuneko zentzua [?]
> Leire

Arrate Gisasola Izeta