Ni kotxe gabe nao. Jun, jungo naiz autobusez, baina gero bueltarako Elgoibar aldera bueltatuko dan norbait behar nuke.

Tinba asko luzatzen bada eta inork ez badaka etxeratzeko gogorik, egongo da Eibarren ostiral gabian taxi bat hartzeko aukera, ezta?

Haurdun nago. 6 hilabete terdiko mutiko bat dakat tripan, eta behin gauerdia ezkero ahoa zabaldu eta zabaldu erazi egiten dian dispositibo bat jarri dit martxan.

maite

Asier Sarasua(e)k dio:

Josu Mendicute(e)k dio:
1. Txonta kalia igotzen aparkaleku bat dago. (nik aparkatu izan dot hor, baina azkenaldixan entzundakuen ostian...

barixako arratsaldetan... nahiko lan hor tokixa topatzia.

2. Urkusua inguruan edo Saratsuegira igotzen?? Zaloa eta Asier, tokixa egoten da Karmengo elizaren inguruan? http://www.tagzania.com/item/81736

Aldapia goraiño igota bai.

¿Ze ordutan geratuko gara sukaldari ta pintxiak? Elena, Leire, Asier eta laurok, usteot horiek agertu garela boluntario.

pribatuan idatziko gara, ezta?

asier

--
Maite Rementeria