Gure kuadrilan kantatzen dogu ba!! Arragueta kalian gustorago baina Urkusuko
itturrixa be elegante!!
Leirekin "nere amak pentsatzen zuen"... eskatu afarixan kantatzeko, edarto
egitten dau ta. Ia ni hurrengo batian animatzen naizen...
Kuadrilakueri esan nere partez gusto eskasa dakela kantuekin e!!
"Con el cráneo de un recién nacido los eibarreses juegan un partido"????
uste dot badakidala zein dan doinua baina ez nago oso ziur, gizon ahotsa
ipinitta kantatzen da hau ezta? Ipuruako zelaixak baleki berbetan, zerbait
esango leuke domeka arratsaldetan!!!!!

Arratetxo

Arrate Gisasola Izeta