aupa!!!
joe... nik juateko gogua nekan baina Plaentxian egon biharra dakat ordu
horretan... Ia jende asko biltzia lortzen dozuen!! ziur baietz! animooooo!!!
jokuan 3 ale erosi nahi dittut, internetez aukeria ei dao... zer egin bihar
dot horretarako?? lehen bait lehen egittia nahi neuke, lagun bati oparixa
egin nahi detsat eta berak kalian topatzen badau aurreratu egingo dalakuan
nago...
eskerrik asko.
Arrate

Arrate Gisasola Izeta