Kaixo Leire:

Nik bidali dut hori eta hau ez da spama. Webgunean informazioa bidaltzeko
izena eman dutenen artean egin baita bidalketa.

Euskaraz eskatu zutenei, euskaraz bidali zaie. Gazteleraz eskatu zutenei,
gazteleraz.

Nik, adibidez, euskaraz jaso dut.

Hori bai, akatsen bat egon daiteke tartean. Galdetuko dut.

iturri