Txarto esplikau dot. Seguramente "lehengusu" bixendako zaharragua izango
dala "lehengusu-lehengusiña" bikotia baiño. Eta giputz askok femeninorik ez
dabela erabiltzen. Ondo dago, nik ez dot kontrakorik esan, baiña bai guri
piiiiiiegitten deskula belarrixetan.
Erderazko berba integrauen gaiñian luze eta zabal egin leike berba. Baiña
azalian geratzia da, kontuan hartzen badogu euskerian lexikuan %70 baiño
gehixago beste hizkuntza batzuetatik hartuta dakagunian: latiña. zelta,
arabia, frantsesa, gaztelania, ingelesa,......
leire