Josu dixit:

"Harira itzuliz: ekialde usaina hartzen diodan guztiari txandapasa egin izan diot beti egunkarian, telebistan, eta edonon. Ez dakit zeren eraginez gai honekiko interesa hutsaren hurrengoa, edo aurrekoa, izan da niretzat. Eta ez naiz, hortaz, horren inguruko eztabaidatan sartuko, ez hemen ez Kalakan, baaaaaina, nahiko nuke apur bat ulertzen saiatu, zer demontre gertatzen den".

Iturri dixit:

Jode Josu! Ni ez naiz gai euskal gatazka ulertzeko, nola demontre ulertu kanpokoa?

Zorte on gaur gaueko estreinaldian.

mit