Ez -da- Patxi txiki,
(Gure) Patxi (txiki) -zen- Don Francisco Franco Bahamnontes,
Nik eta ni bezala beste askorek horrela deitzen genion, eta barka dezala
Francisco Albistegik (ni neuk ez dot esagutzen eta berriro barka).

Eskerrikasko Durangokoa argitzeagatik, bainan zoritxarrez:

Benito-Adolf/Adolf-Benito  (Patxi)
Tanto monta/monta tanto

Durango-Elorrio errausturik/Errausturik Durango-Elorrio

Azken hau da benetan inportantea

Ramon

Ramon Arizagak:

>Gaurko egunez Gure Patxi Txikiren lagun naziek Durango eta Elorrixo
>erraustu zuten bonbekin.

Kieto hor! Ez zikindu Eibarko gatxizenik gero...

Patxi Txiki ez da Francisco Franco!

Elgetako alkate izandako bat izan zan Patxi Txiki, Francisco Albistegi,
Eibarrera etorrittakua. Haren semia be, Patxi Txiki, Ibarkurutzeko
itturrixan onduan Albistegi tabernia zabaldu zebana (edo Patxi Txiki
orijinalak zabaldu ete zeban?). Taberna hari be Patxi Txiki esaten
jakon, itxi eta Iturri izena jarri zetsen arte.  Bueno, nik Patxi Txiki
esaten detsat oinddiok.

Horrez gain, Durango ez zeben alemanak bonbardeau. Italianuak izan
ziran.

__________ InformaciĆ³n de NOD32, revisiĆ³n 3977 (20090331) __________

http://www.nod32.com