Ni igual musikaz bai, baña teatrismoaz zuk gehixao dakizu, ala Tutatis!
Eta uste dot Helen Telebisiñoko programa bati buruz ari dala,bide batez, zeinek irabazi zeban??

Zuk ere trikinosia daukazu eh?

Ander Arrouta-Jauregi

oier gorosabel larrañaga(e)k dio:
Mezu honekin pizkat moska geratu naiz. Neuk esan, jentiari zelan kantau.... zer ba? (Arrouta-jauregik hobeto egingo leuke nere ustez).

Euskal Jai baten olagarrua garagian lez ibilliko nintzake (bertsolari eta trikitilarixak urtikarixia eragitten deste) baiña kantuana aurrera badoia saiatuko naiz bertara juaten.

O.

Elenak:
Zerrendako koroa sortu geinke, Ogrosabelek esango dau bakoitzaren perfilaren arabera nun ipini behar dogun ,eta zelan eta zer kantatu.

Zein bajo eta zein tenore. Soprano eta tipleak ez dago duda handirik, neska gitxi gaoz. Bakarlariak eta zuzendaria be hautatu beharko dira.

Eta koreografiatxo bat abestixari laguntzeko, hori beste Oierrek.

Gospel ala euskal abesbatza klasikoa. Edo musikal amerikarra. Aukerak badaude.

Erronka polita zerrendarentzat.

Oh happy day!  :-)

Elna