Atzo egin nuena, bideoa non zegoen jakin gabe.

Eitb.com-eko hasiera orrian sartu eta galdu egiten naiz, gauza larregi
eta antolaketa nahasgarrixa. "Nickdutnik" edota "Nick dut nik" jarri
bilatzailean... eta ezebez.

Ba telebista atalean egongo da, eta han Etb3n... eta bai, bertan dago,
baina ikusten den lehen bideoan "This playlist is not a valid XML
file". Eta gero ikusi nuen Asierren arpegia horren azpian.

Mikel