Audio bat igotzea oso erraza iruditu zait, baina Leirek esaten duen moduan,
gero arazoa da behin artxiboa igota berriz aurkitzea!!

Behin errejistratuta "audio" atalera joan naiz, "upload" egin, titulua,
deskribapena, autorea eta lizentzia (portzierto, honetarako duen sistema
asko gustatu zait!) datuak bete eta igotzen jarri dut. Ordu erdi batean
igoko zen (67 Mb) eta behin bukatu duenean audioaren helbidea erakutsi dit,
hauxe:

http://www.archive.org/details/ErrenteriaMahainguruaDantzaTaldeak2009

Hor embed egiteko kodea eskuratu, webgunean pegatu eta listo.

Hori dena oso erraza. Bi arazo:

1. Webgunea tarteka blokeatu egiten da, trafikoz kargatuegi balego bezala.
2. Leirek aipatzen duena. Webgunera itzuli eta kargatu duzun artxiboaren
bila hasi eta eromena, ez duzu inon aurkitzen!!! Eskerrak aurretik gorde
dudan helbide zehatza.

oier.